HomeO firmieOfertaMagazynKontakt



MOLYKOTE

 

Produkty specjalne 1/2  < 1 2 >>

 

 

 

 

Produkt
A
Metal Cleaner/Brake/ Cleaner
Metal Protector plus
Multigliss5 in 1
Typ

Zawiesina stałego środka smarnego w oleju mineralnym

Kombinacja rozpuszczalników

Chroniący przed korozją roztwór wosku w rozpuszczalniku

Uwalnia rdzę, zabezpiecza metal, usuwa wodę, zabezpiecza od korozji, smaruje.

Typowe zastosowanie

Dodatek olejowy do silników oraz silnie obciążonych łożysk, prowadnic ślizgowych, wrzecion, przekładni.

Czyszczenie i odtłuszczanie hamulców, sprzęgieł, części silników, styków elektrycznych i powierzchni metalowych.

Części magazynowane, lub transportowane, jak formy, matryce, oprzyrządowanie maszyn, łożyska, inne precyzyjne elementy stalowe.

Demontaż poł. śrubowych, smarowanie łożysk ślizgowych, zamki, zawiasy, łańcuchy i sworznie, ochrona przed korozją maszyn i części zamiennych podczas magazynowania lub transportu, osuszanie elementów elektrycznych.

Właściwości

ˇ Poprawia docieranieˇ Redukuje tarcie i zużycie, szczególnie na początku i końcu operacji
ˇ Redukuje hałas
ˇ Dostarcza smarowania awaryjnego
ˇ Hamuje i redukuje zużywanie się przekładni wskutek korozji ciernej

ˇ Uwalnia szybko zanieczyszczenia
ˇ Nie koroduje
ˇ Po odparowaniu wolny od osadów

ˇ Długotrwała ochrona przed korozją
ˇ Zgodny ze smarami
ˇ Niski współczynnik tarcia
ˇ Nie może zostać usunięty przed montażem
ˇ Przezroczystość pozwala łatwo identyfikować numer części.

ˇ Dobra penetracja
ˇ Szybko usuwa naloty
ˇ Usuwa wodę i wilgoć
ˇ Własności smarne
ˇ Ochrona przed korozją

Dane fizyko- -chemiczne

Kolor

Biały

Bezbarwny

Bezbarwny przeźroczysty

Przeźroczysty

Skład

Olej mineralny, dwusiarczek molibdenu, stabilizator

Rozpuszczalniki

Wosk syntetyczny, środek antykorozyjny, rozpuszczalnik

Olej mineralny, stały środek smarny, stabilizator, środek antykorozyjny, rozpuszczalnik

Konsystencja, Gęstość, Lepkość

Gęstość przy 20'C g/ml
Lepkość produktu (4DIN 53211), s




0.89

12.5




-

-




-

-




0.85

12.5

Temperatura

Zakres temperatur
roboczych, C
Punkt zapłonu w nacz. odkrytym, C




Zależy od użyt. oleju

-




-

-




-40 do +120

-




-50 do +50

+64

Zdolność przenoszenia obciążeń, ochrona przed zużyciem, trwałość

Tester 4-kulowy
Obc. zespawan,
DIN 51350 pt 2,N
Wżery zuż., DIN 51350 pt 3 ,mm pod obc. 400N, mm







-

-







-

-







-

-







1200

0.72

Ochrona przed korozją

Test słonej wody, ISO/R 1456, h



-



-



510



-

Rozmiar cząstki, DIN 51832, mm

3.8

-

-

-

Czas magazynowania, lata

5

3

5

5

Opis techniczny

71-0138-01

71-0280-01

71-0151-01

71-0230-01

Metoda zastosowania

Dodać 3% do oleju silnikowego, 5% obj. do smaru lub oleju przekładniowego, lub 10 % obj. w przypadku szczególnie dużych nacisków. Używany we wszystkich systemach smarowniczych np. zakraplacze olejowe lub centr. systemy smarowania

Natryskiwać na zabrudzone części lub powierzchnie. Pozwolić odparować rozpuszczalnikowi. Powtórzyć w przypadku dużego zanieczyszczenia.

Natryskiwać na czyste powierzchnie. Czas schnięcia ok. 90 min w temperaturze otoczenia. Dla zwiększenia odporności na korozję należy nanieść kilka warstw. Cieńszą powłokę można uzyskać poprzez rozcieńczenie środka w spirytusie.

Wstrząsnąć przed użyciem. Stosować przez malowanie, natrysk lub zanurzenie.
W przypadku korozji odczekać aż środek spenetruje. Powtórzyć zabieg jeśli to konieczne.

 

Produkty specjalne 1/2  < 1 2 >>


 



 

o firmieOfertaMagazynKontakt